تبلیغات
خانواده موفق - پیامبر بهائیان باز دروغ می گوید!

خانواده موفق

"بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً. " "با هر گناهی که انسان انجام میدهد عقلی از او جدا می شود که دیگر برنمی گردد ............ وقتی بنده گناه میکند به سبب انجام آن گناه, علمی راکه یاد گرفته بود , فراموش می کند.......... حسن خزّاز ، از امام رضا ( علیه السّلام ) شنیدم كه فرمودند : بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند، ضررشان براى شیعیان ما از دجّال بیشتر است. حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم ) به چه علّت؟ فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنین شود، حقّ و باطل به هم در آمیزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود. ( صفات الشیعه ص 8 ) ...........همیشه می توان تولدی دوباره داشت" هر چه ایمان انسان کامل تر باشد به همسرش بیشتر ابراز محبت می کندرسول خدا (ص): مستدرک، ج 14، ص 157 " خدا شما را رحمت کند ،بدانید که همانا شما در روزگارى هستید که:گوینده حق اندک/و زبان از راستگویى عاجز/و حق طلبان بى ارزشند/مردم گرفتار گناه و به سازشکارى همداستانند ،جوانانشان بد اخلاق/و پیر مردانشان گنهکار/و عالمشان دو رو/و نزدیکانشان سود جویند/نه خردسالانشان بزرگان را احترام مى‏ کنند/و نه توانگرانشان دست مستمندان را مى ‏گیرند.ترجمه خطبه 233 نهج البلاغه . بعضی از آیات هستند،که وقتی اونا رو می خونم،شرمنده ی خدا میشم،مثل همین آیه ی " الیس الله بکاف عبده " (الزمر، آیه 36)آیا خدا، برای بندگانش کافی نیست؟ " بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند. نیاز مردم به شما از نعمتهای خدا بر شما است، از این نعمت افسرده و بیزار نباشید. امام حسین(ع( " تعجّب دارم از کسی که نسبت به تشخیص خوب و بد خوراکش اهتمام می‌ورزد که مبادا ضرری به او برسد، چگونه نسبت به گناهان و دیگر کارهایش اهمیّت نمی‌دهد و نسبت به مفاسد دنیایی، آخرتی، روحی، فکری، اخلاقی و... بی‌تفاوت است. امام سجاد (َع("برترین بی نیازی و دارایی، ناامیدی است از آنچه در دست مردم است. حضرت علی(ع)" هر که بر زیردستان نبخشاید، به جور زبردستان گرفتار آید. سعدی " آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند/از «تن» تو- هر چقدر هم که قوی باشد- ترسی ندارند/از گاو که گنده‌تر نمی‌شوی،می‌دوشندت/از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند/از اسب که دونده‌تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند/آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند:علی شریعتی " مکه برای شما، فکه برای من!بالی نمی خواهم، این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند…شهید آوینی" دانش پاك در دلهای ناپاك قرار نمی گیرد/اگر می خواهی هستی را بشناسی، خود را بشناس.سقراط " . همیشه می توان تولدی دوباره داشت . "

حسینعلی نوری (بهاءالله) در حالی ادعای علم لدنی می کرد که وقتی میخواهد آیات قرانی را بنویسد اکثراْ غلط می نویسد و بالاتر اینکه کلماتی را اضافه کرده که در قران نمی باشد و بدتر از این گاهی چند آیه را تلفیق می کند و بجای یک آیه می نویسد.

این اغلاط و اشتباه‌ها با علم لدنی سازگار نیست،لذا ادعای داشتن علم لدنّی باطل است.

کتاب ایقان هم شاهدی دیگر بر ردّ ادعای علم لدنّی داشتن بهاء الله است. در کتاب ایقان هم  آیات را که میخواهد بنویسد غلط می نویسد.

اغلاط در این کتاب از این جهت اهمیت دارد که کتاب ایقان بعنوان« بهترین گواه دانش غیبی و مظهریت الهی جمال مبارک (بهاءالله)، مفتاح معضلات کتب سماویه و مخزن حقائق اسرار الهیّه معرفی شده است.

او وقتی اغلاط خود را دید به پسرش محمد علی( غصن اکبر) وکالت می دهد آثار او را هنگام نشر مجدد اصلاح کند .

مثلاً میرزا حسینعلی نوری در کتاب ایقان [1] آیۀ زیر را اینگونه می نویسد:

« یوم یاتی الله فی ظلل من الغمام ...» اما در چاپ  بعدی [2] این غلط را اصلاح می کنند: هل ینظرون الا ان یاتی الله فی ظلل من الغمام؛ [آیه 210بقره]

بهاءالله در صحیفه شطیه می نویسد: 

و در فرقان آیات دلیل بر این است اگر چه نفس آیه در نظر نیست ولی مضامین آن آیات بدین قرار است:«(هو الذی خلقکم) (و رزقکم) (افلا تبصرون) {و هو الذی انبت} (من الارض) (نباتا حسنا) {افلا تومنون} (و انزل من السماء ماء) {افلا تشکرون} و (خلق السماوات و الارض و ما بینهما) و {اسکن الجبال} {فضلا من عنده} (و قلیلا منکم) {ما تفقهون}.

در این متن قسمتهای که با علامت() مشخص شده آیه قران می باشد و قسمتهای که با علامت {} مشخص شده است جعلیات پیامبر بهائیان می باشد.

نکته مهم اینکه همه اینها را روی هم یک آیه حساب کرده است.

بهائیان فکر کردند اگر آیه را تصحیح کنتد مشکل جعل پیامبرشان حل می شود.

آنها آیه را تصحیح کردند ولی این تصحیح با استدلال و سیاق مطلب بهاءالله سازگار نیست.

بهاءالله در ایقان در ادامه آیه نوشته است:

و علمای ظاهر بعضی این آیه را از علائم قیامت موهوم که خود تعقل نموده  اند گرفته که مضمون آن این است : روزی که می آید خدا در سایه ابر.

اشکال این حرف بهاء الله این است که، آیه استفهام انکاری است یعنی عقیده آمدن خدا در روز قیامت تحت ابر را نفی میکند.

در صورتی که علما چنین اعتقادی دارند و آیه این مطلب را نفی می کند.

پینوشت

[1]. چاپ بمبئی/ 1882میلادی

[2]. بمبئی/ سال 1983م





برچسب ها: بهائیت پیامبر علم لدنّی اغلاط،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 توسط : مهدی ناظمی
وصیت شهدا
روزشمار غدیر مهدویت امام زمان (عج) حدیث موضوعی